z1Ob Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, jeg har kommet inn på tanken å lage meg et nytt kabinett til TG . Kabinettet kommer isåfall til å bli laget i tre og metal. Bilder sånn er den formen jeg har tenkt til å ha på kabinettet. Som dere sikkert ser er det inspirert av LeGranDuc sitt AluFortyFive kabinett. Fronten på kabinettet. Hvordan det ser ut inni. Jeg vet ikke helt om jeg skal dekke kabinettet med pels, eller lakke det. Hvis jeg skal ha pels på det hadde jeg tenkt å kalle kabinettet "Fuzz", men jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha på siden. Har to forslag, og lurte på hvilket som dere tror kommer til å bli best..Det blir enten til at jeg skjærer ut Fuzz i døren, og har plexi bak(lakket m/uv spay), eller lage en logo av metall m/plexi(lakket med uv spray) bak og bruker noen avstands stykker så de kommer litt ut fra sidedøren. Hvis jeg skal ha fuzz på siden, hadde jeg også tenkt å lage en liten logo forran. Bilder av forslagene metall m/plexi bak. ... Fuzz m/plexi ... Lenke til kommentar
torgros Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Synes det ser knallbra ut jeg.. Sketchup skills Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 GO FOR IT!! ehm... And while your at it, make one for me??ok? Gå for Rosa Pels uttapå, med FuZzY skjært ut i døra, montert plexi, pussa matt, og lyst opp med en sterk katode MVH: PandoRa Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Gå for Rosa Pels uttapå tror neppe det blit rosa pels. Hvis det blit, blir pels blir det som det andre prosjektet. Endret 10. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
ShadowKiller Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Syntes begge to er digg... Syntes at det er kult hvis du hadde fått den skrifta uten å lage hull. Altså så liker jeg alternativ A... Men det er jop vel også kult hvis du har laget hull slik at det er litt lys og greier... Men begge to er kul de... Så du får no se ka som passer deg best. Edit: Leste igjennom denne og fant ut at det nesten ikke ga noen mening.. Men A bra! B bra! A, med lys-hull, enda bedre! redigert for tredje gang... Men har du spurt meg ka jeg ville hatt, så ville det vært B... ( skiftet mening, vet.. ) Endret 10. januar 2005 av ShadowKiller Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) ser fett ut det der, men peronlig så liker jeg blått lys best, har gjort noe alla det samme jeg å. http://home.no/stidz/PC/DSC01705.JPG lyset er ikke så sterkt men ser sånn ut når jeg ikke bruker blits Endret 10. januar 2005 av stidz Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hva heter det programmet du tegner med igjen? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Hva heter det programmet du tegner med igjen? Sketchup Taker for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 GO FOR IT!! ehm... And while your at it, make one for me??ok? Gå for Rosa Pels uttapå, med FuZzY skjært ut i døra, montert plexi, pussa matt, og lyst opp med en sterk katode MVH: PandoRa Sa noen fuzzy? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Fett design! Fur hadde vært stilig, men blir vel varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå