carro Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bajs. Jeg har kommet over et lite trivelig problem på sida mi. Det kommer opp en horisontal scrollbar på nettsida mi på skjermoppløsninger som er fra 1152 x 864 og nedover. Hva i all verdens land og rike har jeg gjort galt? Siden min er er da ikke så stor? Noen som haddde giddet å ta en titt? Jeg finner rett og slett ikke ut av det. Siden kan sees her. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har skjermoppløsning på 1024 * 768, og jeg får ingen horisontal scrollbar i Firefox. I Internet Explorer derimot kommer den fram ja. Sprøtt. Det er vel en eller annen IE-bug. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Litt off topic.. men jeg ville likt siden mye bedre hvis den var centra!.. hehe Lenke til kommentar
carro Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Se det, ja. Jeg fikk det til. Den er foreløpig noe stor - det kommer en horisontal scrollbar på 800 x 600, men da må jeg drive og forandre på hele sida. Får se om jeg orker å gjøre noe med det... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hm, etter å ha tatt "outline block-elements" i firefox, virker det som om en liten del av p.footer er plassert et stykke til høyre for selve layouten. Prøv å se om problemet forsvinner dersom avsnittet forsvinner. Hvis dette er tilfellet, er det bare å finne en annen måte å sette det inn på. Float i stedet for position: relative; bør gå greit. OT: Nydelige fargekombinasjoner og kreativ topp, nå fikk jeg lyst til å starte på et nytt design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå