SnowDOG_ Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei! Eg har hørt at det skal finnes ett program som Fungerer som MSN ICQ. er dette sant? den skal vist kunne komunisere med alle typer instant message programer. Ka heter dette programet og kor finner eg det? Lenke til kommentar
|KHS| Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Trillian http://www.ceruleanstudios.com/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Damn! det var rask svar! takk! Dette programet virker bedre en eg trodde! Men er har du eller noen andre noen erfaring med dette programet? Lenke til kommentar
Shetil Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Trillian er faktisk ekstremt bra. Den har støtte for AIM,ISQ,IRC,MSN og Yahoo og individuelle innstillinger til alle sammen. Har en lang rekke med skins, kan krypterer meldinger (mellom Trillian klienter), holder orden på sendte lenker og en hel drøss med andre innstillinger og finesser. I tillegg et stort utvalg av Smileys :smile: Men det er en par ting som er mindre bra. Flere har sendt lenker til meg (som lenker) med ICQ og jeg har ikke mottatt noe som helst. I tillegg går ikke filoverføringer like smertefritt bestandig. Dette hadde også vært fint med støtte for Jabber. Aldri tilbake til ICQ og MSN! Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 http://sourceforge.net/projects/gaim/ "Gaim is an all-in-one IM client that resembles AIM. Gaim lets you use AIM, ICQ, Yahoo, MSN, IRC, Jabber, Napster, Zephyr, and Gadu-Gadu, all at once. Gaim is NOT endorsed by or affiliated with AOL, Yahoo, MSN or Napster." Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Det eg glemte å spørre var om det gikk an å sende filer og bruke voice/webcam med disse programene sammen med NEXTGENTEL og netopia routeren!??? i så fall hvilken porter skal eg bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå