JenkaRiPS Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Etter og ha bytta fra overnevnte GF3 til Gainward GF4Ti4200 128MB, merket jeg en ganske grei ytelsesøkning i de fleste spill (UT, GTA3, Quake3), samt ble kvitt stabilitetsproblemene jeg hadde. Dette var uten og endre noe på oppsettet mitt. Byttet rett og slett kort og kjører samme driver. Hvor stor ytelsesforskjell er det egentlig på disse kortene? Trodde ikke jeg ville merke stort i 1024*768*32. Dessuten har av alle mulige merkelige ting cpu-tempen min gått ned med noen få grader. Har hatt GF4-kortet i ca. en uke nå, og PC'en har kjørt ca. 5-6timer hver dag uten noen som helst problemer, dvs. ingen heng eller blåskjermer, mot 2-3 restarter med GF3. Hvordan er strømtrekket på GF4 i forhold til GF3? Her er mitt oppsett: MSI K7T266 PRO-R T-bird 1,4@1,4 (Sommer og luftkjøling :razz:) 512MB PC2100@cas2 IBM 40GB 60GXP Gainward Ultra/650XP Golden Sample 128MB Enermax 350W PSU + cd-rom, dvd-rom og brenner. -- Tommy H. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå