orginal Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Heisann! Jeg skulle antagelig vis ha oppdatert driveren til skjermkortet mitt (6800LE) Derfor spør jeg dere hvilken drivere dere vil anbefale. Er noen på dennesiden bra!? Hva med denne driveren? Jeg har tenkt å spille nye spill som nfsu2 o.l. som krever direct x9.0 eller bedre, men det bør også gå med gamlere spill noe som kanskje er en selvfølge?... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 66.93 driveren funker fint den, men eg fekk bedre ytelse med 71.22 (har 6800LE sjølv) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg bruker standard driverene til Nvidia (66.93) Har 6800LE jeg også... NFSU2 går glatt... Lenke til kommentar
orginal Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Så denne (71.22) driveren gir best ytelse? Skal man avinstallere den gamle driveren før man legger inn den nye, eller skal man bar legg den "over"? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Så denne (71.22) driveren gir best ytelse? Skal man avinstallere den gamle driveren før man legger inn den nye, eller skal man bar legg den "over"? slett den gamle FØR du installerer den nye. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Okay! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Får best ytelse med siste omega driver... http://www.omegadrivers.net/ Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gamle drivere kan du fjærne med "Driver cleaner" Jeg vet ikke hvordan dette fungerer... Har bare hørt om det... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gamle drivere kan du fjærne med "Driver cleaner"Jeg vet ikke hvordan dette fungerer... Har bare hørt om det... Driver-cleaner er svært enkelt å bruke, det gjelder bare å slette de riktige driverene. Driver-cleaner finner faktisk drivere hos meg som jeg ikke engang selv vet hva er til. Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Omega driverne, er ikke de til ATI? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Omega driverne, er ikke de til ATI? Jo. Ikke finn på å installere ATi-drivere til et nVidia-kort! Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Omega lager drivere til både ATi og nVidia... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå