Sjark Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei, jeg har en hardisk som er delt opp i 4 partisjoner. Det begynner å bli lite plass igjen på c: disken, så jeg lurer på om et går ann å formatere en annen partisjon å slå den i sammen med c: disken (uten å slette windows)?? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja det finnest programmer... som dette Partition MAgic Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Killdisk funker også til dette http://www.killdisk.com/ Lenke til kommentar
dibon Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) som londoy sa, Partition MAgic er ett veldig fint verktøy til dette.. Er også veldig lettvint og bruke Det jeg gjorde da jeg hadde partisjoner, var og slette dem. for så og få masse unused space, så tok jeg og laget en disk av det Jeg vil anbefale Partition Magic men jeg tror ikke du får gjort dette uten og slette det som er på partsisjonene. Endret 9. januar 2005 av dibon Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Vis du sletter alt som er på de, så er det jo enkelt å gjøre dem til en,, du går bare inn på computermangement og sletter begge partisjonene, og lager en ny stor partisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå