Gå til innhold

Skjermkort til maks 350!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et grafikkort til min gamle pc som jeg skal bruke mest til CS Condition Zero og en del andre spill som ikke krever så mye! Har en 551 Mhz og 128mb ram. Hovedkortet mitt støtter 4x. Altså til maks 350kr! Hvordan er grafikkortene til denne prisen med Geforce i forhold til Radeon??? Har noen noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, hvis det er vanlig CS han prater om...

Condition Zero tviler jeg sterkt på da men... :p

Vis det er cs som i counter-strike han snakker om, så kan han knapt nok spille 1.6 på en 1.4 duron. Så en 500mhz holder nok ikke. Faktisk veldig mange som tror det holder med en liten duron til cs, men det gjør det altså ikke så lenge den som spiller ikke er tilbakestående å har veldig skeive hinner (ikke at det har noe med saken å gjør) men det "lagger", det "hakker" å du har under 30fps

Endret av WipeOut-
Lenke til kommentar

let etter ett brukt gf4 kort. Så forresten en som hadde ett 4800se til salgs i prisguiden til en god pris. 350 var det vel. Hør med han event? :)

Å nei til dere som lurer, det er ikke jeg som selger kortet.

Edit: 250,- faktisk. Dette kortet drar cs bedre enn radeon 92xx

Endret av eln
Lenke til kommentar

4800se er glimrende til cs, men resten av maskinen har jeg liten troa på, spesielt 128 mb minne, men med det skjermkortet kommer du såfall et godt steg nærmere (mange her på forumet som sliter med cs med et radeon 9800pro, så jeg har litt lita troa på et 92xx)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...