Dwalker Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Skal ha meg nytt skjermkort til et Asus A8N SLI Deluxe, men har litt problemer med å bestemme meg. Utvalget av kort er jo ikke akkurat det beste nå. Har i utgangspunktet bestilt meg et PowerColor X800 Pro VIVO, men har i den senere tid blitt litt usikker på om jeg burde velge noe annet. Et alternativ er å kjøpe det billigste pci-e kortet jeg finner og vente til utvalget blir litt bedre. Er det noen som kan gi meg noen råd om hva som vil være det lureste å gjøre. Er i grunn en ATI-fan, men pga SLI hadde det kanskje vært best å velge et NVIDA-kort. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg ser inegn grunn til å ikke kjøpe noe kort nå. Det er da høytid for monster kort omtrent. Du kunne jo eventuelt ha spart til x850xt pe da, hvis du mener x800 pro er litt "slapt" Men jeg tror ikke du vill angre på kortet du har bestilt Lenke til kommentar
ADT Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) du kan jo kjøpe noe billig-skvip slik som X300SE, og vente på AMR (ATI sitt svar på SLI) Lese litt tester på hva som er best, og velge det.. (kan ta opp til et år før det kommer ut, men de fleste spekulerer i at det kommer til slutten av sommeren/høsten...) EDIT: link til info om AMR http://hardware.no/art.php?artikkelid=12635 Endret 8. januar 2005 av ADT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå