Gå til innhold

Manglende dekning med Chess


Anbefalte innlegg

Har akkurat byttet fra telenor kontant til et Chess abonnement. Bor ikke i en by, men både telenor og netcom har full dekning her. Men med mitt nye chess sim kort har jeg ikke noen dekning. Jeg har lurt på om dette kan være fordi jeg ikke har betalt portering av nr, da jeg ikke har mottatt noen regning. Noen som kan hjelpe ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du porterer et nr fra telenor til chess så tar dette ca 1.5 til 2 uker. Er det kortere enn dette siden du bestillte, så er nr ditt rett og slett ikke blitt overført, og du må vente til dette skjer. Dato står sannsynligvis i brevet med simkortet fra chess.

 

En annen ting er om du ikke står oppført som rett juridisk eier, er du tenåring, eller ung voksen og har hatt telefonnr lenge, så står kanskje nr ditt på en av foreldrene dine. Om du så har bestillt portering i eget navn, så er denne automatisk blitt kansellert.

 

En tredje mulighet er det at chess aktiverer ikke simkortet ditt før du betaler regavgifta som du foreslår, og setter inn ringepenger på kortet.

 

Det du bør gjøre om du er usikker, er rett og slett å ringe chess på mandag og høre hva statusen er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...