Donny Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hei! Jeg har 0 erfaring med MAC. Men jeg har hørt noe om at det er mulig å "konvertere" MAC til PC. I dette tilfellet et Bærbar MAC. Er dette mulig? Takker for al hjelp jeg kan få! MVH, Donny Endret 8. januar 2005 av Donny Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nei. Skal du ha en mac, så må du kjøpe en mac. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Du kan alltids kjøre virtuelle windows miljøer i macen din da.. F.eks. installere windows xp i en fil, og når mac'en åpner denne, så starter windows i et vindu, inne i mac os.. Hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Oops, jeg leste feil. Men likevel, man kan ikke konvertere en Mac til PC heller. Ikke at jeg ser hvorfor man skulle ønske å gjøre dette ... Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nå vet jeg ikke hva du legger i "til PC", men hvis du tenker på å kjøre Windows som OS så går ikke det, selv om det er mulig å emulere det gjennom et program, men det er en nødløsning om man trenger benytte seg av Windowsprogramvare. Det finnes noen Linuxdistroer som er kompatible med PPC-plattformen mac er på, og disse kan legges inn som OS, selv om jeg ikke vet noe om det utover at det er mulig. Lenke til kommentar
Donny Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Skjønner hva dere mener...spurte på vegne av noen andre...personlig bruker jeg ikke MAC, har alldri hatt tid til å sette meg inn i MAC systemet... Takk folkens! Lenke til kommentar
petterg Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 du kan kjøre linux på mac, og det blir omtrent som på ibm kompatible maskiner. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det å sette seg inn i mac.. Mac OS X er for øyeblikket verdas mest brukarvennlige OS'et trur eg. Det skal ikkje mykje til for å setja seg inn. Nokre timar, så er du klar til å gjer det meste :-) Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Spørs hvor sta man er det. Lenke til kommentar
Donny Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Spørs hvor sta man er det. hehe, ja...tror jeg er ganske lettlært Kommer nok en dag snart da jeg setter meg inn i MAC og MAC OS tenker jeg. Takker folkens! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ...man kan vel også bruke f.eks. OpenBSD og FreeBSD på Mac'en også. Men en Mac er og blir en Mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå