mr messenger Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Kanskje jeg ikke gidder og svare da. jeg KAN svare hvis jeg vil. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Det er lettere å unngå å bli misforstått dersom du bruker det norske språket på en riktig måte. Det heter "å svare" i dette tilfellet, ikke "og svare" som du skriver. Endret 13. januar 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Du behøver ikke og lære meg å skrive. Jeg klarer det fint. Men takker all konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hva med å ta til deg det folk sier, isteden for å avvise det som om det er feil og at du er perfekt og vet alt bedre..? Bare et tips videre på veien. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Mener ikke og være sur på dere da. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Da dropper vi all off-topic småpraten som ikke er relatert til websiden/designet, dersom dere ikke har noe on-topic å legge til i tråden, la være å svare. Trodde jeg hadde poengtert det allerede. mr messenger: Når man legger ut en side til kritikk på et offentlig webforum, må man regne med å få seg noen "i fleisen" som ikke alltid smaker like bra, det er litt av poenget med konstruktiv kritkk (som det forøvrig ikke har vært veldig mye av her). (Nei, denne posten er det ikke nødvendig å svare på.) Lenke til kommentar
FRisCH Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Spørsmål: Hvor fikk du tak i pHp Nuk Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 PHP-Nuke er noe du laster ned +forum så laster du opp på serveren din (Webhotellet). Lenke til kommentar
FRisCH Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Vet det. Men hvor lastet du det ned hen Lenke til kommentar
Murty Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Han kjøpte det nok på www.4fun.no ... sikkert billig der.. PHP-nuke altså. Endret 21. mars 2005 av Murty Lenke til kommentar
resol Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg får sånn "keiserns nye klær" feeling av denne posten Lenke til kommentar
4funDesign Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Etter å ha lest de forskjellige meninger og innlegg i denne tråden, føler jeg det rett å fortelle litt om vår side av denne ’historien’. Dette designet er laget av undertegnede, og kodet i css til php & cpg-nuke av Kai (alias pitcher) på pitcher.no. Designet ble laget etter nuketheplanet’s ønsker, og det ble vist previews av themet under produksjonen. Når det gjelder prisen på dette themet, så gjorde vi dette rimelig for kunden fordi vi beholdt muligheten til å selge themet flere ganger. For ordens skyld, kan jeg nevne at vi for skreddersydde themes, tar mellom 4.000 til 10.000,- kr. (dette gjelder design som snakkthai.no, carputer.no, etc.) Ha en fin dag videre folkens! - Jan André ([email protected]) 4fun.no Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tabellsuppe for bare 4000,-? Jeg tar to porsjoner! Lenke til kommentar
FRisCH Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tabellsuppe for bare 4000,-? Jeg tar to porsjoner! ja jeg er helt enig...kan jo likke greit droppe å ha sia da Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ... hvorfor trekke denne tråden opp etter 7 måneder? Hvor finner folk de trådene her uansett? :S Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ... hvorfor trekke denne tråden opp etter 7 måneder? Hvor finner folk de trådene her uansett? :S Det har jeg også fundert over en stund. Leser de gjennom 1000 tråder først, eller finner de bare en gørrgammel tråd som de vil "friske" opp igjen? Jaja, denne tråden er død. Sida er i vedlikeholdsmodus og vi håper på forbedringer Lenke til kommentar
FRisCH Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 er litt gøy når jeg vet hvem denne Mr messenger er.... hehe men sia er vel ikke opp lengere Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva er galt med å røske opp gamle tråder? Likevell, interessant å lese stuff, selv om det er ooold. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva er galt med å røske opp gamle tråder? Likevell, interessant å lese stuff, selv om det er ooold. Hvorfor ikke starte en ny tråd? Tror de fleste har sagt det de vil om denne saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå