Equerm Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Skikkelig, ordentlig jallatemplate. Virkelig. WORD! Det er jo flott å benytte seg av php-nuke, installere en template å etterpå spør om kritikk på en side som du påstår at du selv har "designet" edit: Betalte du penger for det der? Endret 9. januar 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ser litt plastikk ut... tar det ikke seriøst liksom. foretrekker at det legges vekt på inhold og kode fremfor fine runde blå bokser overalt. likte det at headern så nokså bra ut når jeg resiza nettleseren da. men det er kansje ikke din fortjeneste :S pen kode bare 465 valideringsfeil (trodde validatoren skulle krashe :S) Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har betalt for det designet der. Why? Quoter nederst på siden din: PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license. Det finnes sikkert versjoner som går ann å betale for, men... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license. Det finnes sikkert versjoner som går ann å betale for, men... tihi Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Headeren er jo alt for stor! Har 1024 x 768 oppløsning og må scrolle med en gang for å begynne å lese på siden. Dette er VELDIG plagsomt. Og det så ekstremt template ut ja. Mener å ha sett en del sider som har nesten det samme designet. Ellers var jo sida grei da. Mye fanzy for å si det sånn. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har betalt for det designet der. Why? Fant ut hvor kan kjøpte designet: http://www.4fun.no/fullview.php?tempid=43 Price $ 100.00 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Downloads 2. Da er det kun en annen som har det samme designet da Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Tviler på at denne siden er laget av profesjonelle webdesignere. Hvem har laget den? Selv liker jeg ikke slik jalla interface design, det er fortid. Lukter ferdig templete laang vei! Med det er nå det jeg tror da.... EDIT: Så ikke at noen hadde avslørt deg lenger oppe på forumet! Thihihi Ferdig template er ekle saker Endret 9. januar 2005 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Huttetu. Synes det begynner å bli på tide å sette strek snart. * Ja, det er en template. * Nei, den er ikke veldig visuelt attraktiv. * Nei, vi liker ikke å måtte kritisere templates her. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Lokaltog, ikke helt enda. Unique Price $ 500.00, betyr det at de som selger dette forbyr de andre som har kjøpt designet for $ 100 å bruke sitt mer fordi en anne har kjøpt det unikt? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ja, jeg har betalt disse webdesignerne for dette. Mange tusen kroner. Jeg er fornøyd med designet. Jeg har visst også fått meldingen i den lille chatteboxen jævla drittside osv... fra anonyme brukere. I dag har vi jobbet intenst med å forbedre forsiden så godt vi kunne. De fleste virker fornøyd nå. Template? Det er ikke ferdig. Det er noe designeren har laget sammen med alt annet i designet. Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Mange tusen kroner. Mange tusen kroner? Halloen. Template? Det er ikke ferdig. Det er noe designeren har laget sammen med alt annet i designet. Den skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ja, den temp. greia skjønte ikke jeg heller Ja, han skulle egentlig opp til 5000 kroner for ett design. Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nå misforstår du meg. Jeg er fullt og helt klar over hva en template-side er for noe, og det håper jeg at du er klar over selv også, for det er nemlig hva du har betalt for. Så vil jeg gjerne vite hvem "han" er? 5000 kroner for det der? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Han tar fra 5000 - 10.000 kroner for design avhengig av hvor proffe de skal se ut. Men jeg betalte 2000 kroner for dette. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Nå ble jeg nysgjerrig. Har du betalt en eller annen jalladesigner 2000 kr for dette templatedesignet, eller har du kjøpt det på den siden som er linket til tidligere i tråden? Dersom du har kjøpt det for 2000 kr av en designer når det står pris på $100 på websiden over, så er du blitt lurt. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Koster vel flesk å få folk til å skrive inn så jævlig mange keywords i den metatagen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Koster vel flesk å få folk til å skrive inn så jævlig mange keywords i den metatagen <META NAME="KEYWORDS" CONTENT="News, news, New, new, Technology, technology, Headlines, headlines, Nuke, nuke, PHP-Nuke, phpnuke, php-nuke, Geek, geek, Geeks, geeks, Hacker, hacker, Hackers, hackers, Linux, linux, Windows, windows, Software, software, Download, download, Downloads, downloads, Free, FREE, free, Community, community, MP3, mp3, Forum, forum, Forums, forums, Bulletin, bulletin, Board, board, Boards, boards, PHP, php, Survey, survey, Kernel, kernel, Comment, comment, Comments, comments, Portal, portal, ODP, odp, Open, open, Open Source, OpenSource, Opensource, opensource, open source, Free Software, FreeSoftware, Freesoftware, free software, GNU, gnu, GPL, gpl, License, license, Unix, UNIX, *nix, unix, MySQL, mysql, SQL, sql, Database, DataBase, Blogs, blogs, Blog, blog, database, Mandrake, mandrake, Red Hat, RedHat, red hat, Slackware, slackware, SUSE, SuSE, suse, Debian, debian, Gnome, GNOME, gnome, Kde, KDE, kde, Enlightenment, enlightenment, Interactive, interactive, Programming, programming, Extreme, extreme, Game, game, Games, games, Web Site, web site, Weblog, WebLog, weblog, Guru, GURU, guru, Oracle, oracle, db2, DB2, odbc, ODBC, plugin, plugins, Plugin, Plugins"> Dæsken Endret 10. januar 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Får vondt helt innerst i hjerterota av denne tråden. mr messenger, fortell oss nå hvem denne "han" er og hvordan du fant på å punge ut 2k Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Han heter Jan Andre og han er webdesigner. Han jobber på www.4fun.no Han produserer design sammen med programmerer Pitcher fra www.pitcher.no Jeg fant ut at jeg skulle ha et nytt design fordi det gamle var så kjedelig og fordi jeg fikk mye dårlig kritikk for det osv... Derfor betalte jeg slik at han kunne lage et design til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå