slatan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) har problemer med kjørkomputeren i bilen. i displayet der du kan velge forskjellige funksjoner stå det bare "PROGRAM" har den orginale cd-spilleren i bilen og sangnr. og dato visest i displayet. Endret 8. januar 2005 av slatan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ikke mulig å navigere deg noen plass i computeren..? Utifra hva du skriver, så er det vel vanskelig å si noe, et verksted hadde kanskje gjort seg.. Ikke sikker på hva "problemer med computeren" vil si. Å endre emnefeltet til noe mer informativt hadde også gjort seg. Lenke til kommentar
slatan Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 var på verksted med bilen ang. kjørcomputeren di viste ikke om dt skulle være i orginalt eller om det var ekstrautstyr. noen andre som har 1997 opel vectra 1.8 cd som kan svare meg på om det skal være k.computer i bilen . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 det er garantert extrautstyr , tviler at oplel kjørte kjørekomputer på en vectra i 97 . Lenke til kommentar
slatan Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 men skjermen er der men det står bare "program" i displayet. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kjørecomputer er standard på CD-utgaven. Har selv en 1,6 stv. '98 og denne har det ikke. Lenke til kommentar
vectra turbo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har en vectra CDTi 98 mod selv, samt att jeg har kjørt flere vectraer 97 og 98 mod, og alle de har kjørecomputer, så da tror jeg verkstedet ditt må ha seg ett lite kurs.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå