halvardm Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg lurer på om Sony Network HD-3 duger. Den ser jo veldig fin ut og virker jo som en veldig god mp3 spiller. Ihvertfall nå som den tar MP3 imotsetning til HD-1 og 2. Og jeg lurer på om når den kommer. Sony.no har den ikke på lager nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvis den er som småbrødrene sine, er den utrolig kinkig og fiklete å bruke. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Er det på navigasjon og slikt du mener eller er det å legge over filer og slikt? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Begge deler, egentlig. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Ok, takker for svar. Da blir det nok en annen. Den virker jo så jævlig perfekt. Men det med å legge over filer har de endret på. Nå blir det helt vanlig med vanlige MP3 filer i stedet for ATRAC filene. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Pris for den på Sony Store er NOK 2 661,29, utrolig billig synes jeg. I å med at det er et Sony produkt også. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hva er så bra med at det er et Sony-produkt? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Sony skal jo være bra, men er ikke alltid slik det er nei. Jeg vet ikke helt, blir vel en Ipod på meg. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hva er så bra med at det er et Sony-produkt? Kvalitet? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Noen synes nå at navigasjonen faktisk er bedre enn på ipoden. En ting man bør være obs på er at med highend ørelydere, som er veldig sensitive, så er det blitt raportert sus/støy. En annen ting er den elendige softwaren som man må bruke. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg sitter forresten og venter på noen flere reviews av saken, ettersom det er utvilsomt den peneste mp3 spilleren på markedet akkurat nå. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Hmm, finnes det noen tester av den? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) http://www6.head-fi.org/forums/showthread.php?t=96770 står en del info utover i postene og. Endret 9. januar 2005 av ilex Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ble litt sikrere der jeg. Det blir Ipod på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå