xpert21 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 in-win s508 kabinettet helt greit!.. funker det strømpowere bra?.. bryr meg ikke om ossen kabinett jeg har! bare det er litt greit strømpower! Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) ehm, det som da teller er å formulere seg på godt norsk bokmål, eller for den saks skyld nynorsk. det det er så utrolig uoversiktelig skrevet at høyre øyekrok fikk en liten elektronstrømning. topicnavnet er helt dumt i forhold til 1. post, da topicnavn er et spørsmål om et kabinett, mens 1. post mest omhandler at kabinettet er bra, at du driter i hvilket kabinett du har, bare det har masse "strømpower" som på godt norsk betyr "strømstrøm" eller "strømkraft" eller "strømstyrke osv. du kan bruke nesten hvilket kabinett du bare vil, et kabinett i seg selv er ikke "strømpower" det er det som dataen er OPPI. det som faktisk ER "strømpower", noe jeg antar er helt vanlig, voltregulert strøm, kommer fra PSU'en, som er det som faktisk tellet hvis du skal gi dataen din en liten fordel for å starte. det er overhodet ikke kabinettet som bestemmer hvor mye "strømpower" du har, det er PSUen, eller hvis jeg går over til ditt språk, "strømpowerdingsen" Endret 8. januar 2005 av Hubman Lenke til kommentar
xpert21 Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 å du hadde en dårlig dag? Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hubman har ikke en dårlig dag, jeg er egentlig helt enig med Hubman. Topic og emnetittel stemmer IKKE overens, denne burde stenges... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 PSU og elektronikk. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg