N* Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 den strømledningen som skal i hovedkortet (den største ja) var for stor for kontakten den skal puttes inn i. jeg kuttet av litt plast fra en av IDE kontaktene og puttet den inn alikevel. nå står strømledningen slik at fire av ledningene/firkantene er på utsiden av kontakten. pcen funker helt fint, men er det trygt? illustrasjon Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har du et veldig gammalt hk eller noke sånt? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er trygt slik jeg har forstått. De 4 siste pluggene er til nye HK osm trenger masse strøm. Han har ikke gammelt HK (ikke spessielt gammelt iallefall), men han har ny PSU med 24 pins ATX. Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Det er trygt slik jeg har forstått. De 4 siste pluggene er til nye HK osm trenger masse strøm. Han har ikke gammelt HK (ikke spessielt gammelt iallefall), men han har ny PSU med 24 pins ATX. ok. håper det ikke kortslutter eller noe da Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har du også kjøpt 24 pins strømforsyning og har 20 pins HK? me the same. Fikk høre på en lokal pc butikk at det skulle kunne gå og bare bruke de 20 "første" og, som nevn tidligere her bare la de andre stå på utsiden. Når jeg gjorde dette, fucka det meste av bios og windows når jeg hadde den i(heldigvis midlertidig), så jeg bruker bare gamle psu fram til jeg får en 24 til 20 pins converter. Syns det er bedre å bruke opp noen kr ekstra for å være sikker enn å satse hele pc-en, når jeg ikke vet utfall hvis det skulle gå 'gæli' Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) *snipp* 24 til 20 pins converter. *snipp* *bestille* edit: billigere her Endret 8. januar 2005 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå