brukerx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei! Har absolutt ingen erfaring m/bærbar, men er såpass mye på flyttefot at jeg må nok kjøpe en. Hva maskinen skal brukes til: internett, naturlig nok, enkel programmering (holder på å lære;)), filmer/dvd. Ikke de helt krevende oppgavene med andre ord, ser man bort fra sistnevnte. Stor HDD kapasitet er ikke viktig, 30 - 40 GB holder. Jeg håper å kunne finne noe til under 10000, (helst under 9000, faktisk) og fant denne. Slenger man på ekstra 256 RAM, må det vel gå...eller? Det eneste som bekymrer meg er skjerm, mtp. filmavspilling. Vil overnevnte klare oppgaven godt nok? Det finnes jo også endel andre Fuj.Sie. i denne prisklassen, gjerne m/AMD proc. Hva skal man velge? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Dette skal visstnok være en bra pc, men jeg synes den har for lav skjermoppløsning, men noen synes XGA (1024x768) er bra nok. Se om du finner noen tester av den før du kjøper den. Endret 8. januar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå