noki2 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) jeg må nulstille en nokia 6630, hva er koden ??? jeg må sette den opp som standard .. den skal leveres tilbake tilbake til butikken ! Endret 8. januar 2005 av noki2 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har forandret tittelen for deg. Det er viktig at man bruker skikkelige emner slik at man kan se hva posten handler om. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vet ikke helt, men prøv 1234 eller 0000. Lenke til kommentar
noki2 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Det er det ikke ! ... det er noe med * eller # før og etter ! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har lest en tråd om dette her på forumet, men jeg husker ikke navnet på den. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Har lest en tråd om dette her på forumet, men jeg husker ikke navnet på den. Du tenkte nok på 'Tips og triks' tråden - Tast inn *#7370# - mobilen vil bruke litt lang tid på å starte, men da er telefonen helt tilbakestilt til slik den var når du kjøpte den. På Nokia 6600 kan du holde inne stjerne, 3, og den grønne ringetasten når du skrur den på (helt til det kommer opp melding om at den formaterer) for å oppnå samme effekt... Regner med at begge vil virke, særlig den førstnevnte (*#7370#), men har desverre ikke mulighet til å teste dette selv. (På en 6630) Ps. husk selvsagt å lagre informasjon før det er for sent MvH Remerser Edit: Skriveleif. Endret 8. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
noki2 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 takker for hjelpen ... da er alt ok Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 takker for hjelpen ... da er alt ok Virket *#7370# eller 'holde inne stjerne, 3, og den grønne ringetasten ved oppstart' (Vil vite dette for fremtidelig bruk) Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jo Remerser, det virker å bruke (har testet selv) *#7370#. Da tar den en restart, og bruker litt lengre tid på å starte opp. Da er hele telfonen resatt. Btw, apparatkoden til 6630 er 12345 standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå