Gå til innhold

Databutikken.com og moms ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo velge om du vil se priser inkl. eller eks. mva, så jeg skjønner ikke hva du lurer på....

Vel, det kunne jo ha vært dansk/svensk moms for alt jeg vet...

Har vært borti nettbutikker som ser 100% norske ut, men som har lageret et annet sted enn i norge - slik at jeg plutselig får en pokkers fortolling lapp isteden for pakken :cry:

Ikke kult i det hele tatt !

Så jeg ville bare forsikre meg.

Ang. frakt og gebyrer og slikt,- Måtte søren meg betale 140kr. ...Det var litt drøyt...(på komplett betalte jeg 70kr i frakt for Zen Touch, altså billigere)

Men så var dette den eneste nett sjappa jeg fant porta pro i - på lager, og leveringstid er veldig viktig for min del.

Skal jeg ha noe, skal jeg ha det MED EN GANG :w00t:

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Du kan jo velge om du vil se priser inkl. eller eks. mva, så jeg skjønner ikke hva du lurer på....

Vel, det kunne jo ha vært dansk/svensk moms for alt jeg vet...

Har vært borti nettbutikker som ser 100% norske ut, men som har lageret et annet sted enn i norge - slik at jeg plutselig får en pokkers fortolling lapp isteden for pakken :cry:

Ikke kult i det hele tatt !

Så jeg ville bare forsikre meg.

Ang. frakt og gebyrer og slikt,- Måtte søren meg betale 140kr. ...Det var litt drøyt...(på komplett betalte jeg 70kr i frakt for Zen Touch, altså billigere)

Men så var dette den eneste nett sjappa jeg fant porta pro i - på lager, og leveringstid er veldig viktig for min del.

Skal jeg ha noe, skal jeg ha det MED EN GANG :D

Eneste "sjappe" med PortaPro på lager ??? Sjekk ut Elfa sin nye side (snart kan jeg si VÅR nye side - begynner der snart :w00t: ) som heter Sovida, der er de på lager nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...