Eclipsed Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Heisann. Tenkte jeg kanskje skulle handle Koss Porta Pro på denne sjappa. Men disse koster over 200kr. - er det slik at jeg må betale norsk moms i tillegg ? Har prøvd å finne det ut på siden deres, men finner ikke noe info om det... Magnus Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 NeiPrisene er med moms Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sikker på at databutkken blir billig? er helt jævlig til porto og ekspedisjonsgebyr fra de Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Blir billig??? De har noen av de beste prisene-de har fått bra kundebehandlig også nå. Noe ekstra moms o.l har jeg aldrig fått når jeg har handlet Lenke til kommentar
fredster Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Du kan jo velge om du vil se priser inkl. eller eks. mva, så jeg skjønner ikke hva du lurer på.... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sikker på at databutkken blir billig? er helt jævlig til porto og ekspedisjonsgebyr fra de Yea right. Komplett er like ille. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Du kan jo velge om du vil se priser inkl. eller eks. mva, så jeg skjønner ikke hva du lurer på.... Vel, det kunne jo ha vært dansk/svensk moms for alt jeg vet... Har vært borti nettbutikker som ser 100% norske ut, men som har lageret et annet sted enn i norge - slik at jeg plutselig får en pokkers fortolling lapp isteden for pakken Ikke kult i det hele tatt ! Så jeg ville bare forsikre meg. Ang. frakt og gebyrer og slikt,- Måtte søren meg betale 140kr. ...Det var litt drøyt...(på komplett betalte jeg 70kr i frakt for Zen Touch, altså billigere) Men så var dette den eneste nett sjappa jeg fant porta pro i - på lager, og leveringstid er veldig viktig for min del. Skal jeg ha noe, skal jeg ha det MED EN GANG Endret 10. januar 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Vekten på pakkene ? Lenke til kommentar
fredster Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Du kan jo velge om du vil se priser inkl. eller eks. mva, så jeg skjønner ikke hva du lurer på.... Vel, det kunne jo ha vært dansk/svensk moms for alt jeg vet... Har vært borti nettbutikker som ser 100% norske ut, men som har lageret et annet sted enn i norge - slik at jeg plutselig får en pokkers fortolling lapp isteden for pakken Ikke kult i det hele tatt ! Så jeg ville bare forsikre meg. Ang. frakt og gebyrer og slikt,- Måtte søren meg betale 140kr. ...Det var litt drøyt...(på komplett betalte jeg 70kr i frakt for Zen Touch, altså billigere) Men så var dette den eneste nett sjappa jeg fant porta pro i - på lager, og leveringstid er veldig viktig for min del. Skal jeg ha noe, skal jeg ha det MED EN GANG Eneste "sjappe" med PortaPro på lager ??? Sjekk ut Elfa sin nye side (snart kan jeg si VÅR nye side - begynner der snart ) som heter Sovida, der er de på lager nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå