Singh tha king Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har en canon MV750i kamera. etter det jeg har fått i meg så skal det gå an å ta på en funksjon som gjør at det ikke rister så mye når man filmer. hva heter funksjonen og hvordan slår jeg den på? takk for seriøse svar. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Mest sannsynlig snakker du nå om den optiske bildestabilisatoren, og jeg vil da tro at den, som på de fleste andre konsumentkameraer, skrur seg på automatisk? Optisk bildestabilisator er noe som er veldig vanlig på de fleste DV-kameraer, og skal eliminere kamerarystelser. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Den er nok ikke optisk, men elektronisk på det kameraet du refererer til. Pleier å være skrudd på som standard. Sjekk manualen din. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) ok...skal skjekke edit:da må det nok være på...fant ikke noe i manuellen. Endret 8. januar 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Optisk bildestabilisator er noe som er veldig vanlig på de fleste DV-kameraer, og skal eliminere kamerarystelser. Optisk bildestabilisator finnes nok kun på de dyreste modellene ja. Men mange billigere har digitalt, som ikke anbefales at du bruker untatt når du merker at du trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå