Christian86 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Link index ingen får opp index siden. De får en feilemlding. Hva gjør jeg galt? eller hva burde jeg gjøre? bruker virutal server og har prøvd trigger port To make services, like WWW, FTP, provided by a server in your local network accessible for outside users, you should specify a local IP address to the server. Then, add the IP address and network protocol type, port number, and name of the service in the following list. Based on the list, the gateway will forward service request from outside users to the corresponding local server. Port Trigger function allows you to open certain TCP or UDP ports to communicate with the computers connected to WL500g. This is done by defining trigger ports and incoming ports. When the trigger port is detected, the inbound packets to the specified incoming port numbers are redirected to your computer. har følgende alternativer: Port Range Local IP Local Port Protocol Protocol No. Description jeg ønsker følgende: (skal være mulig å koble seg til dem fra andre datamaskiner utenfor nettverket) index fil synlig for utenforstående mulig å koble til Shares på den ene serveren mulighet til remote desktop connection mulighet for ftp tjenester streaming via windows media. (kjører Enterprise edition på den ene serveren) ville blitt veldig glad for gode tips. Kjører en Asus WL500g Endret 8. januar 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hm, du viser til en intern ip. Det er du vel klar over? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 ja, men akkurat nå så sliter jeg med router konfigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå