Qwseyvnd Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hva skjer hvis GeForce3 har en liten kjøler på GPU, og ingen på minnet. Og går det an å overklokke minnet fra 400 til 600mhz uten kjøleribbe på et GeForce2 PRO. Han sier: * SDram er bedre enn DDR * AOpen er BEST av alle * Overklokking kan skade PC ved et bitteliten overklokking * GeForce2 PRO er bedre enn GF3 (feil) * AOpen AK73 har DDR (feil) * LCD skjerm til 2-3000,- (feil) * Over 10.000 med GF2 PRO uten overklokking. * RAID er dårlig. * Creative er best av alt. * ABIT, ASUS, Hercules, MSi er dårlig * Taiwan lager piss datadeler (feil) * U.S.A. lager de beste datadeler. * Reparasjon gratis fra TCi * Rabatt fra en Mann han kjenner (feil ikke hele tiden). * Fujitsu lager de beste Harddiskene. * Alt bare tull. Hjelp meg å bevise ham. Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Har han vurdert lobotomi. vis ham tester. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Du kan jo prøve... å se hva som skjer. Gleder meg til å se om du klarer å klokke minne på et GF2 til 600 :smile: gleder meg virkelig ja... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Før jeg kan hjelpe deg må jeg vite hvilke medisiner han går på... for han gjør vel det?? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Tror du må ringe til legen, få han lagt inn en eller annen plass. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Er du sikker på at han har tatt pillene sine i dag? :smile: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Finnes vel noen "Golden Sample" ULTRA som har 3.6n minne (550MHz sertifisert), men ikke Pro. Ellers er det vel slike påstander folk ikke engang gidder diskutere.... Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Qwseyvnd: Jeg synes at detter er post som hadde passet under søppel, du trenger vell ikke hjelp til å bevise at han tar feil... Ellers synes jeg at det kommer noen unnskyld utrykket "rare" poster fra deg. Enten har du peil å bare kaster bort tiden til andre eller du kan kansje ikke så mye... Det er en del "mas" på deg som jeg har merket meg. Der du spør om ting som har vært svart på forumet mange ganger eller at du kan finne svaret med et enklet søk på feks. http://www.alltheweb.com Grunnen til jeg nevner det er at det ikke blir veldig saklige diskusjoner av det.... Yust my point of view Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Han spiser ingen medisiner eller piller! Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Da stenger vi. Dette ble mye usaklig - søk på google, skaff deg god dokumentasjon og slå fyren i skallen med det. Det stopper de fleste kverulanter. For øvrig hører dette under off-topic -> annet, da det ikke er en seriøs diskusjon om hardware. Mvh. yummy, moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg