mekanik Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 noen som har et billig display til nokia 3310 liggende? mitt gikk til helv*te... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Hei mekanik Du tenker på lcd displayet i Nokia 3310? vel, eg har ikkje eit lcd-display for 3310 liggande.. Men,eg veit at www.hammar.noselger lcd-display til Nokia 3310..Under mobiltelefon/nokia/3310 utstyr/ trur eg.. Er nok ikkje så blilligt..Men,lcd-display til mobiltelefonar er nok generelt ikkje så blilligt.. Lenke til kommentar
mekanik Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 hei og takk! har bestilt display, og jaggu meg kosta det nær 500 spenn med frakt og alt byråkratiet. er i sterk tvil om den hersens telefonen faktisk er verdt det.... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Bare hyggelig det mekanik :wink: Ja,det koster ein del med nytt lcd-display til mobiltelefonar..Og det sjølv om lcd teknologien er 100år i år! Men,vi som lever i den vestenlige verden lever i eit bruk og kast samfunn der det er billigare å kjøpe nytt enn å reparere "gamalt". Om ein liten del i eit elektronisk apperat er øydelagt koster det ofte like mykje eller bort i mot likemykje å reparere den lille delen som å kjøpe eit heilt nytt apperat.. Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hiv den gamle telefonen og kjøp deg Z1010 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå