voüshvaggi fyrsten Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hallo fans.. (lol) Dataen min har gått knask.. Jeg trur det er HD'en.. Er ikke helt sikker, men regner å finne det ut snart! Så det jeg lurer på er: Hvilken HD burde jeg velge til min PC.. Helst S-ATA.. Endret 8. januar 2005 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Spørs kva du bruker den til det, kor stor du vil ha den og kor mase peng du vil bruke på den nye disken Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Eget forum for slike ting: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=62 Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Spørs kva du bruker den til det, kor stor du vil ha den og kor mase peng du vil bruke på den nye disken tja.. tenkte meg enn 200GB.. ikke så mye over tusenlappen. helst under! jeg bruker ikke maskin til annet enn og spille musikk, og spille på den.. men jeg tenkte på en "seagate barracuda, 200gb s-ata, 8mb cache, 7200rpm" hva mener dere om den? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Seagate leverer stillegående harddisker som leverer bra, gå for en Seagate! Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 men jeg tenkte på en "seagate barracuda, 200gb s-ata, 8mb cache, 7200rpm"hva mener dere om den? Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 greetings.. jeg fant ut ved en kraftig research at HD ikke var knask, så takk for alle svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå