hero_ruler Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hei dette er den 3 oppdateringen til Siden min shitvaldres. Og jeg lurte på om noen kunne være så snill og Gi meg noen tips om disign og diverse... takktakk edit: forumet er nede men det skal være et der hosta fra 6k2.com. edit: den første siden så sånn ut Første shitvaldres som så lyset!... den andre finnes ikke lenger!.. Endret 8. januar 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Selve siden så grei ut(standard) men den fargen ble litt knæsjh ! Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Siden vil ikke funke i opera ennå synes den funka fint i Opera jeg da... Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Takk for hustig svar.. ja bugen er fixa.. så jeg må nok oppdatere den der hehe... noe mer???.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Synes fargen var tøff, men likte siden ikke noe spesielt godt. Den ble litt rotete. På menyen bruker du forskjellige skriftstørrelser og du bruker ikke stor bokstav på "chat" så det blir litt rart. De greiene der det står f.eks Nyheter på skulle vert like store som den største osv. Siden bærer preg av at den skulle bli skikkelig tøff og hi-tech, men du fikk ikke til det i det hele tatt pga at den ser litt rotete ut. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 fargene i gjeste boka, svart og hvit ble liksom litt sterkt i forhold til hverandre, vonst å se på og lese. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Takk,takk.. skal se hva jeg kan få gjort nå... Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Nå har jeg gjort det dere har sagdt.. noe mer dere har og si?.. takk,takk Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 sorry, men den headern var kjempe stygg. likte ikke de menyknappene heller. og frames? ville nok hatt en hoover effekt på linkene. og som du selv har påpekt mangler det litt i opera. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hehe, nå ble den rar i Opera, chat knappen komm under hjem knappen.. men er vanlig i explorer Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Hmm.. fa** hehe.. skal se hva jeg får gjort! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hehe, nå ble den rar i Opera, chat knappen komm under hjem knappen.. men er vanlig i explorer Gjelder forøvrig Firefox også. Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 bytt font i headeren. den som er der nå var forferdelig. "welcome" i header var ikke fint plassert og nesten usynlig. stygg font på den og forresten. menyknappene er litt bedre en resten av siden. fjern mellomrommet, legg til en bakgrunn som passer til knappene og lag lik tekststørrelse på menyen så hjelper det seg. fjern den counteren og bytt den ut med vanlig tekst. bytt ut times fonten. lag grafikken i headeren på nytt. har du photoshop? du finner mange tutorials her. vet ikke om de er veldig bra, men det er en begynnelse... du kan forresten gjøre det samme med resten av grafikken. bytt farge i innholdsfeltet. til noe roligere kansje. personlig liker jeg det ikke når det bare er en masse bokser rundt omkring. få mer helhet. se på andre sider og plukk ut det du liker. prøv å lag det samme i photoshop. hvis ikke du vet hvordan kan du jo se på pixel2life.com og se om det er noe av det samme der. jeg har ikke photoshop så jeg vet ikke om det tutorialene der er noe bra. men det er vertfall mange der. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Takk,takk.. skal få gjort det snart... .... Skal skjekke siden nå.. ja jeg har photoshop!.. edit: åssen font syns du jeg skal bruke På overskrift vanlig tekst etc... Endret 8. januar 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 - Navigasjonen passet ikke inn, og så veldig nedlasta ut. Prøv å lag noe med html og css. Men den loadet raskt - Synes det blir rart å ha welcome på en norsk side, men det er min mening. Menytoppene var ikke så pene. - Banneren var rar, og du bør ta på antialiasing. Da blir teksten mye penere. Isteden for de der filtereffektene på bakgrunnen kan du bare ta et bilde og legge på litt pen og enkel tekst - Synes hele interfacet var veldig uklart og blurry. Hvorfor ikke ha noen solide bokser med litt særpreg? Lykke til !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå