larshy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei! Jeg har tenkt til og skaffe meg et nytt kabinett nå! Så lurer jeg på om noen har noen erfaring med dette toweret? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000AB Har tenkt og ha et tower som ikke bråker så det rister lissom.... Et tower som kan stå på om natta! Har tenkt til og få prisen under 1000kr helst med plexi=) Takker for alle svar som kommer=) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det har jo mye om hvilke vifter det er INNI kabinettet etter hvor mye det bråker da Lenke til kommentar
larshy Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Det har jo mye om hvilke vifter det er INNI kabinettet etter hvor mye det bråker da det er klart det også da! men altså.... når pcen bare står og ikke noe spesiell bruk av ytelse så trenger du heller ikke en hau av vifter på heller! men har du noe formening med det toweret eller? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Etter så jeg kan se så er det der et MidiTower det har ikke vindu bråker sikkert lite da, søk bare på googel på det så finner du sikkert noen tester om det Lenke til kommentar
larshy Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Etter så jeg kan se så er det der et MidiTower det har ikke vindu bråker sikkert lite da, søk bare på googel på det så finner du sikkert noen tester om det den er bare helt roger den Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har tower av samme merke og er veldig fornøyd det eneste modden jeg har gjort er og sett på litt høyere føtter for att frontvifta skal få luft nok(brukte fire dørstoppere) p.s di towera er helt like innvendig Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, jeg har hørt om dem. Faktisk tenkt å bestille meg et fra microplex i morgen. har ikke lest noen tester eller noe sånt. Men snakka med folk som er fornøyde med dem. Lenke til kommentar
larshy Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 jeg har avbrutt kjøpet av 3R SYSTEM! fant noe mye råere til biligere penge og som man får masse rått til som da er samme merke.... Selvfølgelig THERMALTAKE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå