Gainwardrobe Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har foreløpig MSI k8t neo fis3r. Er dette kortet bra til overklokking? Hvis ikke, hvilke hovedkort er blandt de beste til socket 754? Takk for svar! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 DFI LanParty er vel det beste kortet du får til 754. Men dessverre veldig få forhandlere av dette i Norge. Lenke til kommentar
StigK Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Ser noen har litt problemer med høy fsb på neo kortet, men jeg lurer på om en biosoppdatering fikser problemet. Jeg har ikke prøvd fsb over 250, så jeg vet ikke selv hvordan mitt kort oppfører seg. Har forsåvidt ikke oppdatert bios heller. Epox er et annet kort som jeg har prøvd, det er veldig stabilt og skal kunne stille fsb ganske høyt. Det beste overklokkingskortet finner du nok likevel i DFI, men det tror jeg koster litt mer de andre. Hvis du skal overklokke mye er det nok verdt det. EDIT: mente nforce3 kortet til msi forresten, så ikke at du mente via brikkesettet. -stigk Endret 8. januar 2005 av StigK Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Skal overklokke med kortet jeg har og se hvor langt jeg kommer Har sett litt på denne kjøleren, men hvor skal du plassere den? tar jo litt plass... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303661&cks=PRL Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Skal overklokke med kortet jeg har og se hvor langt jeg kommer Har sett litt på denne kjøleren, men hvor skal du plassere den? tar jo litt plass... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303661&cks=PRL Bor høl i bunnen av kabinettet, sett "boksen" under kabinettet, stikk slangen opp gjennom hullet og fest hodet på CPU. Blir seende omtrent slik ut. Endret 8. januar 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Oh! Ser kult ut, men må være utrolig vanskelig med transport. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Oh! Ser kult ut, men må være utrolig vanskelig med transport. Skur boksen fast i kabinettet så bærer du det rundt som én stor enhet. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 På THG har de en film om hvordan du monterer den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå