fondus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 i dag er jeg j*vlig forbanna! i går skulle jeg bedrive med litt programering, men selvfølgelig hadde vi det idiotiske drittprogramet illusion som gjorde det umulig å exite til dos eller i det hele tatt legge inn c++ programmer. så hele dagen i går endte med å sitte på hw.no. greit nok det, men dagen gikk ikke etter planen. så kommer jeg i dag da, på et lite lan med 3 maskiner og skal linke cs. vi driver på vel en times tid før alt er klart, og da alt endelig er klart, kobler vi oss til og er klare. MEN! den ene maskinen har 32 mb ram og derfor får den ikke lasta spillet. Den andre maskinen har ræva grafikkort, så det ender med at den av oss må spille alene!!! DET er irriterende det! vi får heller ikke spilt på nettet, fordi at jeg glemte igjen seriell-koden hjemme, og alle kodene på nettet er blokkert!!! ... så da ble det hw.no i dag også... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: fondus skrev (2002-06-11 11:26):... så da ble det hw.no i dag også... Er d ikke det hver dag da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå