Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger en god 10"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt å bytte ut min GAS 10" med noe som spiller litt renere og bedre. Hadde tenkt å legge kr. 1000-1500,- i et 10" element. Er det noen som kan anbefale noe som spiller rent? Har en JBL GTO75.4 forsterker.

Kan anbefale Rockford Fosgate Punch Stage 1 10" husker ikke helt prisene på disse, men jeg har noen gode priser på de hvertfall..

Da har du en sub som spiller rent til den prisen. Som du kan klare å drive på den forsterkeren.

Lenke til kommentar
Kan anbefale Rockford Fosgate Punch Stage 1 10" husker ikke helt prisene på disse, men jeg har noen gode priser på de hvertfall..

Da har du en sub som spiller rent til den prisen. Som du kan klare å drive på den forsterkeren.

Hva er god pris? Så en Rockford P210S4 på BRL til 1300,- Billigere? Ja? :dribble:

Lenke til kommentar
Kan anbefale Rockford Fosgate Punch Stage 1 10"  husker ikke helt prisene på disse,  men jeg har noen gode priser på de hvertfall..

Hva er god pris? Så en Rockford P210S4 på BRL til 1300,- Billigere? Ja? :dribble:

Tror jeg selger de billigere enn det, Sverige er generelt dyre på bilstereo, Nordmenn bare tror de er billige fordi butikker i Norge har så høye listepriser.

Men skal se i morra hva jeg kan selge den for så legger jeg igjen en post til deg her..

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å bytte ut min GAS 10" med noe som spiller litt renere og bedre. Hadde tenkt å legge kr. 1000-1500,- i et 10" element. Er det noen som kan anbefale noe som spiller rent? Har en JBL GTO75.4 forsterker.

DynaBel DY 9410

Kr 1398

Har ikke hørt på den men blitt fortalt at den er meget bra til den prisen, den har en egen vekt på 16kg ;)

Mvh

Fredrik

Endret av goåfør
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg valgt Infinity, Peerless eller Soundstream over RF i den prisklassen any day. Men det er meg da :) Stage 1 koster vel rundt 3300,-

DynaBelsaken er grei den, men du trenger litt mer guffe for å få liv i denne.

Infinity eller Peerless vil nok passe deg best. SS Edge/Edgepro elementene er dual 4 ohm, noe som ikke passer for JBL'en din.

Av de to gjenværende ville jeg personlig gått for Perless XLS269SWR, som kan bestilles her.

Infinity er for all del bra saker det også. Smak og behag egentlig.

Lenke til kommentar

Er det noe vits i å kjøpe en bass på 500W RMS når forsterkeren bare leverer 284W RMS brokoblet? Eller tar jeg feil med effekten på forsterkeren? Den leverer 4x104W RMS og 2x284W RMS i 4ohm. Husker ikke om jeg kunne koble èn bass ned til 2 ohm...

Lenke til kommentar
Kan anbefale Rockford Fosgate Punch Stage 1 10"  husker ikke helt prisene på disse,  men jeg har noen gode priser på de hvertfall..

hehe listeprisen på denne subben i Norge er 1295,- kan selge den for 1200,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...