wunderbaum Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Var ikke sikker på hvor jeg skulle legge denne, så jeg legger den her! Jeg har et problem. Når jeg spiller et spill, så kan jeg spille i 30-60 minutter før hele maskinen rebooter seg Har aldri hatt problemet før, men det startet helt plutselig for noen dager siden. Har sjekket temperaturer og sånn, og det er ingen som tilsier at det er varm cpu som er grunnen til rebootinga. Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Dario Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Gi mer informasjon så skal det nok bli lettere å hjelpe deg. Hvilken PSU har du? Endret 8. januar 2005 av Dario Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Den dritten som fulgte med Chieftech kabinettet mitt.. Kan sette opp en liste over hva jeg har.. HK: Asus A7N8X-E Deluxe CPU: AMD Athlon XP2200+ Lydkort: SoundBlaster LIVE! 5.1 RAM: 2x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512 GPU: Abit Siluro GeForce FX5600 OTES PSU: Den som fulgte med kabinettet (Chieftec som nevnt ovenfor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå