Datanerd01 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei! Har nettopp kjøpt nokia 6600 og lurer på hvor lenge jeg skal lade den første gang? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 12-16t Du vet vel at det er lov å søke? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Vel, dette er nok et godt gammelt spørsmål som enhver som kjøper seg nytt batteriprodukt spør seg. Og det er egentlig ikke enkelt å svare heller. Det jeg personelig bruker å gjøre ved anskafellse av ny mobil er å la den lade over natta, som egentlig bør holde i massevis. (Slik gjorde jeg også med min 6600 når jeg kjøpte den for over et år siden). Men det finnes egentlig ikke noe fasitsvar, og mange er uenige i hva som er nok/riktig. Uansett så kan jeg gi deg en link til en side med masse nyttig batteri-info: Battery University Endret 8. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Da jeg kjøpte min 6600 lada jeg den bare til telefonen påstod at den var full. Det vil si vanlig ladetid... Så brukte jeg den vanlig. Etter litt over en uke med dårlig batteritid jevnet den seg ut til det normale som er 3-4 dagers varighet. Det med at man må lade en bestemt tid syns jeg er noe som hører fortiden til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå