Corwin Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vet ikke om denne ble feilpostet men fant ingen kategori som falt meg åpenlyst inn og bruke... Hva blir den totale høyden på skjermkort og hovedkort når hovedkortet ligger vanrett? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kommer an på skjermkortet, det finnes mange høyder, f.eks. low profile osv..... Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 oki spesifisere litt: mener standard ATX hovedkort og vanlig profile skjermkort;) Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 ingen som vet? [bump] Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 *måle med fingern* ca. 12-13 cm Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 thnx... noen som vet sikkert? har nemlig et lite prosjekt som jeg har lyst til å prøve meg på..... noe som involverer en gammel forsterker og datadeler:P Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Skruene som HK står på løfter det ca. 8mm fra underlaget... Hovedkoret med skjermkort er 105 mm oppå det (10,5 cm.) Edit: Men du trenger ca. 9mm til for kanten på festebeslaget i enden (der skruen er). Endret 9. januar 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå