AndyProtagonist Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Endelig er vi her! UltimateDeluxeGuild!!! På siden våres kan du lese om våres fremtids planer, se hvem som er medlem, lese information om guildet og World of Warcraft og mye mye mer! Og når du har gjort dette kan du bli medlem på forumet der DU kan melde deg inn i guildet og/eller snakke om World of Warcraft. Så hva venter du på? Guildet er jo åpent for alle! Bli medlem i det geniale guildet i dag! http://www.blizzardwow.tk/ Ps. Siden funker desverre litt dårlig i Opera, problemet fikser jeg i senere fremtid. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Den der sia di sugde. Skal du ha folk til å joine din ''ultimate deluxe whatever'' guild så lær deg å lage en ordentlig webside først. Lenke til kommentar
Riddick Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ps. Siden funker desverre litt dårlig i Opera, problemet fikser jeg i senere fremtid. Siden funker dårlig uansett den... Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hva er det som er så genialt med dette guildet da? Endret 8. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
AndyProtagonist Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Hva er det som er så genialt med dette guildet da? Det er laget av meg? Også skal jeg lage guildet stort og mektig. Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Du kan jo ikke ha en guild ingame med folk fra begge sider ! Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva er det som er så genialt med dette guildet da? Det er laget av meg? Også skal jeg lage guildet stort og mektig. Du kan jo ikke ha en guild ingame med folk fra begge sider ! Virkelig geinalt. Lenke til kommentar
AndyProtagonist Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Du kan jo ikke ha en guild ingame med folk fra begge sider ! Sorry, jeg trodde Night Elf var de stygge. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 "Dette guildet ble startet av den legendariske AssDakaNintyBoy" "Det er laget av meg?" "Også skal jeg lage guildet stort og mektig. " Ærlig talt.. Roe ned litt kanskje? Lenke til kommentar
geLebob Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Du kan jo ikke ha en guild ingame med folk fra begge sider ! Sorry, jeg trodde Night Elf var de stygge. hvis du ikke visste det engang så beviser vel det mer enn nok til at du ikke bør være en guild master og at denne såkalte geniale guilden ikk er så genial allikevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå