anniken100 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hei. jeg skal ha ny mobil. noen som har noen tips? dette trenger jeg: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Nei. -Spill: Ikke viktig. Form: -Format: Klapp. -Vekt: Ikke viktig. -Antenne: begge går greit Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm: over 128x128 pixlers oppløsning. -Touchscreen: Nei. Pris: helst ikke dyrere enn 4000 Diverse: -Merke: åpen for de fleste, men ikke nokia -Kamera: Ja. -Videokamera: ikke viktig -Symbian: Nei. -triband: ikke nødvendig -Infrarød port: Ja. -Bluetooth: ja -Minne: minst 4mb -Minnekort?: Nei. -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: Nei. -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Nei. takker for svar anniken Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Samsung E700, P510 & E330, er alle gode mobiler, derfor anbefaler jeg de! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hvis du kan klare deg uten Bluetooth, så kanskje SE K500i? Edit: Glemte at du skulle ha klapptelefon Endret 8. januar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hei Anniken100. Basert på dine krav (klapp, over 4 mb internminne osv.) så vil jeg egentlig anbefale Samsung E330. Den mangler forøvrig blåtann Dette er en liten kameratelefon fra samsung som har et vga kamera (640x480 pixler) med fotolys, MMS og nesten alt du stiller til krav ovenfor, alt i en liten forpakning som kun veier 85 gram. Den er heller ikke så dyr. 'Kun' fra 2300 uten abonnement (bindningstid) ifølge amobil.no sin prisguide. - Andre alternativ m/blåtann kan være Motorola V600, Sony Ericsson Z600 og Nokia 6260. Uansett så ville jeg ha anbefalt at du prøver telefonen først før du kjøper den, så du er helt sikker Endret 8. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå