Gå til innhold

Hvilken av disse bør jeg velge til R9800 pro?

Anbefalte innlegg

Har sett litt på følgende vannblokker, så lurer på hvilken av disse som vil være det beste valget nå, og med tanke på oppgradering av vannkjølingen i framtiden.

Settet jeg har nå er et TT Big Water, og skal nå legge til en gpublokk.

De jeg har sett på er følgende.

Swiftech GPU-vannblokk

Danger Den vannblokk, GPU, ATI/NVIDIA

Thermaltake VGA Watercooling Universal Clip To nVIDIA og ATI 125 g

Alphacool GFX GPX-A ATI Radeon x800/9800

Så hvilken av disse vil dere anbefale meg, og bør jeg eventuelt vurdere noen andre? Har satt maks pris til 500.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut til at det blir Maze 4 jeg velger da. Når jeg kjøper den fra microplex, følger det med alt av fester som jeg trenger da, eller må jeg kjøpe noe utenom?

Satrucci_:

Er det den nye maze 4 de selger på dd sin hjemmeside?

Alt du trenger for å montere blokka følger med , dog ikke slangeklemmer , men det gjør det ikke med noen blokker .

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at NC gidder å sende ut ordren min, til tross for at de nå flere ganger har sagt at de har sendt den, men sporingsnr kan de ikke gi meg, så synes dette blir for dumt.

Det jeg lurer på er hvordan det fungerer om jeg bestiller den på microplex med 1/2 nippler, for så å ta en overgang til 3/8 nippler. Hvordan skal disse overgangene festes, eller er det enklere å kjøpe to ekstra nippler som jeg bytter ut på vannblokken? ( om det er mulig da)

Lenke til kommentar

hallo alle sammen!

jeg skal feste på en vannkjølings blokk på min Rad9800Pro. og jeg vurderer

denne: AC Vannblokk.

jeg skal også bytte ut orginal radiatoren med en radiator som har plass til 2 stk. 120mm vifter.

jeg bruker som dere kansje har tippet Tt Bigwater. og som siste spørsmål, vil den orginale pumpa klare alt dette ?

Epz.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut til at NC gidder å sende ut ordren min, til tross for at de nå flere ganger har sagt at de har sendt den, men sporingsnr kan de ikke gi meg, så synes dette blir for dumt.

Det jeg lurer på er hvordan det fungerer om jeg bestiller den på microplex med 1/2 nippler, for så å ta en overgang til 3/8 nippler. Hvordan skal disse overgangene festes, eller er det enklere å kjøpe to ekstra nippler som jeg bytter ut på vannblokken? ( om det er mulig da)

Hvorfor bytte nipler? Om det er pga slanger er ikke det noe problem, det er bare å varme slangen litt og utvide den med feks en tang så trer du den på.

Ingen problemer med det,har det slik selv :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvorfor bytte nipler? Om det er pga slanger er ikke det noe problem, det er bare å varme slangen litt og utvide den med feks en tang så trer du den på.

Ingen problemer med det,har det slik selv :thumbup:

Så det vil ikke være noe problem å få slangene til big water til å passe på 3/8 nippler om jeg varmer opp slangene først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...