Hybelkanin Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Men jeg tar vel ikke voldsomt feil hvis jeg sier at duoen du er ute etter årstallsmessig kan plasseres i 1981-83? Jah! Den hjalp! Det er jo selfølgelig Sodomized By Calculator med Linus Rabaki på vokal og Knut Jørgen Røed Ødegaard på bass-kalkulator. De slo igjennom på slutten av 1980 med hittsingelen "Sheep Dismemberment", mens det første albumet, "Incinerate The Swedes" kom ut i 83'. Rabaki var forøvrig pensjonert kamikaze-flyger og tekstene er tydelig inspirert av hans opplevelser i krigen. Bandets historie fikke en brå slutt da han presterte å partere seg selv med en egg-deler. Zyklon's hint var litt finurlig, siden Ødegaard bare var med som session-musiker i GMC, på platen "路遥知马力,日久见人心". Endret 9. januar 2005 av Hybelkanin Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Helt korrekt!!! Endret 9. januar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Får vi ett nytt spørsmål? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Fint tiltak! liker ikkje sitarmusikk fra ural så dette kan bli løsninga.. Dette topper btw bildehumor-tråden Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg tar meg friheten jeg : Jeg vil ha navnet på gitaristen i The Sheep Throwing Cows Of Eden Endret 9. januar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hmm..føler at denne tråden har utspilt sin rolle nå. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Og vi som stresset så mye med den sangen Jaja, det var da verdt det. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 :!: Beste tråden på lenge Lenke til kommentar
Opus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det holder med èn musikkquiz-tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg