IpDude Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Min 3520A er satt i 12x max på dvd brenning i Nero, noen som vet hvorfor. Bruker firm 1.24 beta 2 mendet spiller ingen rolle hvilken firm jeg legger inn. 12x er max uansett. I Clonedvd2 osv kan jeg velge 16x. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har tilgjengelig selv plextor px-716a og nec nd3520 på Verbatim printbar dvd+r 12x sertifisert plate. nec brenneren vil ikke ta den som 12x, vil kun brennes i 8x. mens, med plextoren så registrerer plextor den som 12x Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Prøv å disable Smart-burn Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Det er i egenskapene til brenner`n som det er satt max 12x. så det er ikke platene eller noe slikt som begrenser hastigheten, både 8x og 16x plater går på 12x uten problemer men brenner`n er satt til max 12 av Nero. Hvis jeg går til velg brenner og ser på egenskaper så er 12 maks. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Får fint velge 16x her hvis jeg setter i en plate som kan brennes på 16x (f.eks Taiyo Yuden 8x). en del andre programmer jeg har kan jeg velge 16x selv om platen kun støtter 12x - brenner da bare på 12x selv om jeg velger 16x så klart. Mulig det bare er et plate problem? Sjekk med en plate som offisielt støttes på 16x, for eksempel taiyo Yuden 8x eller verbatim 16x. Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Men er det media som står i som bestemmer hvilen max fart dvd brenner`n skal ha da ? Har Thats Write 16x plater fra komplett. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) That's Write 16x støttes IKKE på 16x av NEC!! Derfor får du ikke opp 16x som et valg. Det er brenneren som bestemmer om platene er bra nok for 16x - ikke hva platene sier. Edit: og ja - du må ha en plate i som brenneren støtter å brenne på 16x for at du skal få opp 16x valget i nero. Endret 8. januar 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Ok takker, jeg bare synes det var litt rart i egenskapene for brenner`n at media skal avgjøre max speed, får opp 12x uten noen plater i spiller`n uansett. Du vet hvor jeg mener, på toolbar`n der brenner`n er "valg" og man kan gå på velg brenner og få opp info om "buffer underrun osv " Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Stemmer det ja. Slik er det nå i nero. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 er vel nesten samme problemet som med 52x plater i vanlig cd-format det, vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå