Gå til innhold

Nec 3520A max 12x i Nero 6603

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er i egenskapene til brenner`n som det er satt max 12x. så det er ikke platene eller noe slikt som begrenser hastigheten, både 8x og 16x plater går på 12x uten problemer men brenner`n er satt til max 12 av Nero. Hvis jeg går til velg brenner og ser på egenskaper så er 12 maks.

Lenke til kommentar

Får fint velge 16x her hvis jeg setter i en plate som kan brennes på 16x (f.eks Taiyo Yuden 8x).

en del andre programmer jeg har kan jeg velge 16x selv om platen kun støtter 12x - brenner da bare på 12x selv om jeg velger 16x så klart.

Mulig det bare er et plate problem? Sjekk med en plate som offisielt støttes på 16x, for eksempel taiyo Yuden 8x eller verbatim 16x.

Lenke til kommentar

That's Write 16x støttes IKKE på 16x av NEC!! Derfor får du ikke opp 16x som et valg.

Det er brenneren som bestemmer om platene er bra nok for 16x - ikke hva platene sier.

Edit: og ja - du må ha en plate i som brenneren støtter å brenne på 16x for at du skal få opp 16x valget i nero.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Ok takker, jeg bare synes det var litt rart i egenskapene for brenner`n at media skal avgjøre max speed, får opp 12x uten noen plater i spiller`n uansett. Du vet hvor jeg mener, på toolbar`n der brenner`n er "valg" og man kan gå på velg brenner og få opp info om "buffer underrun osv "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...