Gå til innhold

Spørsmål om vapochill

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt planer om og bygge vannkjøling, har falt bort fra denne ideen fordi jeg ikke har det beste vertøyet. Tenkte og kjøpe meg et ferdig sett men det koster litt og det er mye arbeid og få det plasert i kassa.

Har lenge hatt lyst på Vapochill systemet og har tenkt å kjøpe en brukt men har noen spørsmål. Har også sett på forumet men fins lite informasjon om det.

1. Hvor mye veier Vapochill?

2. Er det noen mulighet for og kjøre den roligere uten at det er fare for kompressor og lingene.

3. sitter feste bra. Tenker på transport.

4. Er det fare for kondens? På vapo sine sider står det at det er like enkel som og installere en vanlig kjøler, stemmer det? Sett mange som har isolert og bytta pasta oppi sokkelhulla.

5. Er det lett og bytte kjøler (Den som kobles på CPU)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell jeg får svare så bra jeg kan da:

1. Hvor mye veier Vapochill?: Målte 25kg på badevekta.

2. Er det noen mulighet for og kjøre den roligere uten at det er fare for kompressor og lingene.: Ikke prøvd

3. sitter feste bra. Tenker på transport.: Festet veldig bra. Har hatt den med på LAN uten problemer. Festes like bra som en CDrom , så den faller ikke ut.

4. Er det fare for kondens? På vapo sine sider står det at det er like enkel som og installere en vanlig kjøler, stemmer det? Sett mange som har isolert og bytta pasta oppi sokkelhulla.

Vell like enkel er nok og ta litt i , men siden det er isolasjon på så bare setter du den oppo og skrur skurene.

Jeg tok en isolasjonsbit under CPU ,for og fjerne kondesnfare derfra.

5. Er det lett og bytte kjøler (Den som kobles på CPU)

: skjønner ikke helt hva du mener.

[ endret av CFD den 2002-06-11 15:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...