pcsuper Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg skal kjøpe meg kabinett. Så lurer på på om dette kabinettet er bra. Og evt hva følger med? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg liker ikke det kabinettet, men om du liker det kan jeg ikke svare på. som blue--sky skre: Det følger ikke med strømforsynuing i det kabinettet, så det må du kjøpe utenom Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Synes ikke det kabinettet er noe fint jeg heller. Ta en titt på dette du. Det følger med strømforsyning også. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Tror ikke det er noe god kvalitet. Jeg skulle bygge pc'en til en kamerat som hadde kjøpt det og når jeg tok tak i kabinettet med open dør og løftet det opp så bøyde hele dritten seg. (løftet det fra toppen av kabinettet med en hånd). Ubrukelig kvalitet. (Raidmax kabinettet.] Endret 8. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Tror ikke det er noe god kvalitet. Jeg skulle bygge pc'en til en kamerat som hadde kjøpt det og når jeg tok tak i kabinettet med open dør og løftet det opp så bøyde hele dritten seg. (løftet det fra toppen av kabinettet med en hånd). Ubrukelig kvalitet. (Raidmax kabinettet.] takk for hjelpa Det blir ikke det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå