mX mann Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Jeg har akurat poogradert PC`en fra 256 till 512mb ram. Når jeg spiller Sims 2 tar det veldig lang tid og starte spillet og jeg far ikke akkuratt så mange FPS (kjører allt på lav). Det tar noen ganger veldig lang tid og innstalere ting og. Pc`en består av AMD XP2200, 512DDR PC2700, 40Gb Maxtor disk(ATA133) og GeForce MX460 (kjører Windows XP PRO). The Battle for middle earth Kan til tider lagge like my på høy graffik som det gjør på lav grafikk og når jeg avslutter spillet kommer det opp en meling om att jeg har for lite minne (det gjorde det noer jeg hadde 256mb ram og. Noen som har noen tips til dette problemett. Bruker allt av nye drivere osv. Emnetittel endret; "Det går så tregt." er ikke en beskrivende emnetittel. PoleCat. Endret 8. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 kanskje en dumt spørsmål, men har du kontrollert ad den nye brikke er riktig satt i og er gjennkjent ? høyreklikk, min computer> egenskaper, da skal det står 512 mb gaggen Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) kanskje en dumt spørsmål, men har du kontrollert ad den nye brikkeer riktig satt i og er gjennkjent ? høyreklikk, min computer> egenskaper, da skal det står 512 mb gaggen Jeg har kontrolert det ja, det står 512mb ram. Endret 9. januar 2005 av mX mann Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 last ned trial versjon " Tune Up Utilities 2004 " og kjør den,: du finner den her: http://www.tune-up.com/ kanskje blir du litt klokere etterpå. lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå