Hotvedt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 kjører du fUnc, så bruk den glatte siden, ellers så sliter du ENORMT på de stakkars føttene til musa.. Når jeg spillte cs aktivt, så byttet jeg teflontape minst en gang i uka!(mx510, ruglete siden på fUnc'n) uansett.. en musematte kjøpes ikke etter musevalg, men etter smak og begag. Prøv å gå prøvd noen før du kjøper, slik at du selv finner ut hva som passer akkurat deg! Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja som han over sier, husk å bruke den siden av 1030 som faktisk er beregnet på optiske muser...jeg bruker den sammen med razer'n og den funcer bra... Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Man velger ikke musematte ut i fra hvilken mus man har. Det går kun på hva man liker. Personlig sverger jeg til tøymatter. Akkurat passe motstand, sliter ikke på føttene, og ikke noe bråk. Alt er bare smooth tøymatter er bare kos har ogsaa hørt mye bra om denne Everglide Destrukt matta.. Er også fan av tøymatter... Har alltid brukt det. Har ikke helt hatt sansen for "harde" musmatter. Dem sliter for mye på "skatsene"... Har selv bestlit en slik Everglide Destruct fra Microplex.. mvh ZemteX Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Ja som han over sier, husk å bruke den siden av 1030 som faktisk er beregnet på optiske muser...jeg bruker den sammen med razer'n og den funcer bra... Uansett sa han vel at han gikk for QPAD... funcer bra ja Endret 8. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 uansett.. en musematte kjøpes ikke etter musevalg, men etter smak og begag. Prøv å gå prøvd noen før du kjøper, slik at du selv finner ut hva som passer akkurat deg! Jeg tenkte å bestille på nettet, siden det ikke er noen som selger slike musematter her i omerådet. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har både func og steelpad s&s; og s&s er overlegen func hvertfall... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har både func og steelpad s&s; og s&s er overlegen func hvertfall... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 bruker exact mat og er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kjøpte med meg ei blå fille for 20kr fra netshop, den funker ypperlig Lenke til kommentar
Tootimes Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Du får Surface på Digitalimpuls. De koster ikke så mye,har to overflater og er helt super til Razer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå