Pug Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 OG Er Hansol 17" skjerm dårlig? Jeg tok den fordi den var billig... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg bygger PC'n på komplett's PC bygger... TaiSol var den beste vifta, tror jeg... Er det plass til en ekstra vifte Chiftec's Midi tower? Er ei ny vifte i så fall vanskelig å montere? Går det bra å ha en Taisol vifte og kanskje en annen som jeg bestiller senere? Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 13:02, CaSh skrev:Pcen ser helt grei ut, men jeg hadde skiftet hovedkortet. Kjøpt den nyeste Abit eller noe. Har hørt mye tull med MSI. huff. MSI er mye mer stabilt enn Abit. Har Abit og msi kort. MSI kortet er gamlere, men alikavel mye bedre. Abit kortet støtter ikke Kyro 2 kortet mitt (dvs. at den gjør slik at os (XP og 200+) klikker ofte)... Det går jo ikke ann å beregne ut ifra to hovedkort dah.. Men jeg har hørt at det er Abit kort som det er mye tull med. Utenom overklokking da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå