_NoWaX_ Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Hallo folkens.. Jeg har holdt en del på med å overklokke mitt Geforce 2 mX ASUS kort en del. Men har aldri prøvd om det går an og sette kjøleribber på rammen. I dag har jeg 2store vifte som står og blåser rett ned på korte og kjører det i dag fra 170 GPU-220GPU og 168SD-RAM - 215-RAM Vil tøye grensene enda mere mvh. :smile: Håper dere har kunskap om dette.. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Thermaltake har sånne ribber. Enda bedre er det om du kjøper Blorb, kutter den gamle GPU-ribba i passende biter, plansliper hele greia og limer på. På mitt kort stod de 4 rambrikkene 2 og 2, slik at jeg bare kutter gpu-ribbe i to biter. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Jeg har Termaltake ribbene og jeg kommer ikke lenger enn 220Mhz på ramen før jeg får grafikkfeil. skal planslipe og smøre på litt arctic silver og se hva som skjer Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Du må jo planslipe dem. Ellers så virker de jo bare på 2 av rambrikkene. Er oxo ganske lurt og slenge på litt Arctit silver ja. Hvor høyt kom du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå