Techpoint Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Takker en gang til for proff tilbakemelding.. Men... Som sagt, det er 4 kanaler jeg har lyst på: 4 høyttalere og 2 subber (10"/12") Jeg kan faktisk gå så langt som at dere regner 20k sponsorpris? Skal se hva vi kan komme frem til vettu Sender deg en pm i løpet av morradagen.. Hvor holder du til ? Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Namdalen =) Hvor folk kjører med volvo 240 og xplod pakker Noen flere forslag forresten???? Helt sikker: Pioneer DEH-P7600MP spiller KnuKonceptz kabler Diskusjon: Dynabel vs. RF (forsterker) Soundstream vs. (Infinity subber/komponentsett) Soundstream vs. (RF komponentsett) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Og man kan komme ett godt stykke på vei med 20k.Spiller: 1xPioneer DEH-P7600MP Forsterker: 1xRF T8004 Komponentsett: 1xRockford Type RF X152S Subwoofer: 2xInfinity Kappa Perfect 10.1 Veilpris: 21360,- LanPro pris: 19450,- Sponsorpris: 16510,- Prisene inkluderer veilledning, koblingsskjemaer, og til en viss grad montering alt etter hvor du holder til.. Du som selger eller? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Du som selger eller? nope, kamerat av meg som står for det. Kan selge jeg også hvis jeg vil, men gidder ikke det på dette forumet, for det er fy fy. Altså, man kan si hvem andre som selger, bare man ikke nevner seg sjøl.. Så derfor har jeg satt en kamerat av meg til å ta seg av salg på hw.no Endret 25. januar 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er nok dessverre fy fy ja. Så derfor har jeg satt en kamerat av meg til å ta seg av salg på hw.noDu er på forumet og selger for kompisen din, det blir like fy fy. Jeg lar det passere denne gangen. Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Hei igjen!!! Blir det noe fler forslag eller er denne tråden død nå eller?¨ Helt sikker: Pioneer DEH-P7600MP spiller KnuKonceptz kabler Diskusjon: Dynabel vs. RF (forsterker) Soundstream vs. Infinity (subber/komponentsett) Soundstream vs. RF (komponentsett) Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei igjen!!!Blir det noe fler forslag eller er denne tråden død nå eller?¨ Helt sikker: Pioneer DEH-P7600MP spiller KnuKonceptz kabler Diskusjon: Dynabel vs. RF (forsterker) Soundstream vs. Infinity (subber/komponentsett) Soundstream vs. RF (komponentsett) Er det noen diskusjon da? Jeg har sagt mitt. Hva du vil ha er opp til deg, du er jo "dum" om du kjøper en av delene fordi vi sier du skal kjøpe en av delene. Det er du som skal være fornøyd, ikke oss. Hvis noen kan gi deg en demo på noe av produktene så bør du sjekke det ut. Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Er litt usikker om jeg skal ha den der nye Dynabel monoblokken eller om jeg skal satse på en RF 1001BD for 3,9k på megabillig For og imot?? 2 x Infinity 10.1 subber eller 2 x Soundstream Vangogh VGW-10? For og imot?? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Som sagt i PM; ring og snakk med folket som har montert alt dette og mer til. Personlig ville jeg gått for VGW'ene utfra det jeg har hørt og lest om disse. Hva RF forsterkern angår er den en utgått modell så den finner du like billig her i landet, men siden 2 VGW'er vil ha en impedanse på 1 ohm vil jeg anbefale DynaBelblokka. RF'en er bare stabil ned til 2 ohm. Finnes mye som skal ut til tilbudspris også nå for tida Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Her er det endelige utkastet: Spiller: Pioneer DEHP770MP Pris: 2960,- 4-kanals forsterker: Rockford Fosgate T8004 Power Serien 800 Watt Pris: 4870,- Monoblokk: dynaBel BF4501 - 1x450-1200 Watt RMS Bilforsterker (den nye som kommer i mars!) Pris: 3998,- Frontsett: 2 x Rockford Fosgate T152S - 5 1/4 Component set Pris: 4820,- Subber: 2 x Soundstream VanGogh VGW-10 Pris: ??? - HVEM FØRER DISSE I NORGE?!? Kabler: 3xKnuKonceptz til ca 500/stk, Strømkabel: 50mm2 Stinger HPM eller Expert, ca 500 for 6 m. Myk som smør å legge, skikkelige saker Høyttalerkabler; KnuKonceptz. Kassemateriale; 22 - 28 mm MDF, skruer, polyuretanlim og filt, ca 1000. Pris: 3000,- Forhåpentligvis får jeg sponsorpris til 20k! -Jeg er fortsatt litt i tvil på frontsetta: Fins det bedre til omtrent samme pris? -Forhandlere av VanGogh subber i Norge? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Som sagt -Hazen-; Sendte deg all info du trengte om forhandlere ol. i PM Importør finner du her, forhandler ed kompetanse f. eks ved å ringe 71252593, eller om du vil handle og få tips hos en av Norges yppersepreste innen bilstereo, sjekk her. Du vil mest sansynligvis også få en objektiv vurdering av produktene du lurer på. Mannen hadde mengdevis av RF utstyr før, men nå er det kun Soundstream. Sjekk her for monteringspsycho Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Jalla: thanx!!! Er forresten ikke disse akkurat samme modell? Rockford Fosgate RF T152S Rockford Fosgate Type RF X152S ??? Svært forvirra Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 T152S: Power - series; medium level komponenter. X152S: Type RF; Det beste fra RF's komponentesettserie. Google er din venn Hadde du sendt en mail til Lars Engen kunne du sikkert fått svar på det meste av RF og deres agentur før og nå, samt sammenligninger med andre merker Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Takk for råda!! Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 -HaZeN- med et så fett anlegg så burde du vel kanskje også tenke litt på å investere i ny dynamo og evt. nytt batteri ? bare en tanke.. Morten Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Hvilken type av dynamo og batterier... ??? Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Sjekk post for batterier ihvertfall: http://forum.amotor.no/index.php?showtopic=357555 Hor stor dynamo har du nå da? Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg vet ikke... Hvor stor dynamo er det i en Nissan Maxima da; noen som vet? Oddyssey Batterier jah... Men hva med dynamo??!! Hvilket merke!!? Noen som selger Rockford Fosgate Type RF X152S i Norge?? Ikke megabillig, uheldigvis!! Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Fant Rockford' kompsetta (Type RF X152S) på deal.no... 5640,-??????!!!! For ET par!! Gjett om jeg sprenger budsjettet med å satse på disse... Ingen som vet om billige importmuligheter?? Ikke kom med sånn blabla undergraver norsk økonomi etc... JEG ER DESPERAT!! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Oddyssey får du f.eks tak i hos [email protected], Samme som Stinger, men mye billigere Si hva du har av anlegg, så vil han anbefale det som er riktig for deg Dynamo, tja.. Ring Nissan Norge, spør deg frem på verkstedene om hva som passer din bil, legg deg under og sjekk amperestyrken på plata. Tipper de største Patrol TDi'ene har gromme dynaoer på 150A+ og de burdte holde i massevis. Få tak i en sånn hos huggern, overhal, (skift lager) og du har power så det holder Dog bør du høre deg for hos mekanikere om festet passer... Det type RF settet er vel det som ble bytta ut til ofrdel for SS XCS med det resultat at eiern ble mer fornøyd med lyden, hehe SS får inn nye saker nå og da kan du få gulldeal på f. eks VanGoghsetta om du kontakter importør og forhandlere. De lureste du kan gjøre i dette tilfellet er å plukke opp telefonen og ringer litt rundt Endret 31. januar 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå