Gå til innhold

Ny reklamekampanje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei t-paul!

Har ikkje sett reklamen..(skal sjå den seinare..)

Leste om saken først på itavisen.no..

Er litt interresant form for reklame..

Kanskje det blir mac emulering på x86 intel..:wink:

Trur ikkje det blir gjordt innkjøp av meg av mac med det første da mitt budsjett da ikkje ville gått i balanse..

Lenke til kommentar

De folka der er sikkert kjøpt og betalt av Apple? Tenk så slemme de er mot Microsoft!

Microsoft er jo "en snill gutt" som aldri lager trøbbel.

[ Denne Melding var redigert av: t-paul på 2002-06-11 11:48 ]

Lenke til kommentar

Apples reklamer blir egofeed til de som allerede er på plattformen. Å komme med en del av de standpunktene de her gjør, blir egentlig bare idiotisk spør du meg. Hvis erfaringene til allmenheten hadde vært slik Apple framstiller det med PC... ja...

Lenke til kommentar

Egentlig så lager jo Apple produkter som er så SINNSYKT mye bedre enn for eksempel Microsoft. Kanskje de folka er betalt av Apple. Kanskje ikkje. Onkelen min for eksemel har begge deler, og han bruker macen mest. Ikke fordi han ikke har prøvd pc, men fordi apple sine produkter er BEDRE. Ta et eksempel: Endelig har Microsoft lansert et os XP til hjemmemarkedet so faktisk er STABILT. Mac sitt os har vært stabilt i ALLE ÅR. JEg husker godt den tida da folk satt på 496'er, mens jeg hadde mac'en min med 35mhz og 4 megabyte ram. Hvor mye skal til for at en 486 kliker? Jeg kunne til og med bytte navn på systemmappa og likevel fungerte den stabilt som et fjell. Veddre på at alle dere som mener Apple er drit ikke har prøvd det og bare skriver det fordi dere føler en trang til å si at å brke noe som er annerledes er dårlig. Jeg bruker selv pc (med windows 2000pr0) men jeg sier ikke at Apple lager dårlige produkter av den grunn .Grunne til at jeg gikk over til pc kan være det samme, men at Apple lager bedre produkter er et faktum...

Lenke til kommentar

Disse folkene har frivillig skrevet mail til Apple for å fortelle om sine erfaringer med PC før de gikk over til Apple. Greit at de får betalt av Apple for å stå frem i reklame, men likevel... det var ikke Apple som kontaktet de i første omgang..

Her er det ikke noe oppdiktet, men rene og skjære opplevelser/erfaringer på hvit bakgrunn!.

[ Denne Melding var redigert av: t-paul på 2002-06-14 14:27 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 14:04, Holmesdale End skrev:

Nei, nei, nei...

Dette blir bare for dumt. De eneste som synes dette er bra, er de som allerede er på Mac.

Hvorfor blir det for dumt?

-Argumenter savnes..

[ Denne Melding var redigert av: t-paul på 2002-06-14 14:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Mac sitt os har vært stabilt i ALLE ÅR.

HÆ?

Har aldri hatt så mye problemer som da jeg kjørte mac. Det krasja hele tiden. Ikke hadde det skikkelig multitaskin heller (noe MS har hatt siden NT3.51 fra tidlig på 90-tallet). Preemtive multitasking kom først med OSX.

Har dessverre ikke fått testa OSX, men hører det er bra. Tror dessverre ikke det kommer til å ta av no særlig før Apple porter det til x86 platformen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 15:07, borre skrev:

Står du på lønningslisten til Apple Norge, t-paul?

At du ikke går lei av den propagandaen din...

Vi har forstått at du ELSKER Mac - så la det være med det.

Jeg skulle gjerne vært på lønningslista til Apple, hehe.. Vil bare få frem at folk ikke trenger å plages så mye som de gjør.

Det finnes alternativer der ute. Tenk å la seg lure av Microsoft og "PC" produsenters misvisende reklamer om at deres systemer er enkle og lette.

Hvorfor er ikke du lei av å være en disippel for Microsoft/x86 når du vet hvor mye krøll det er?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 15:15, covah skrev:

Quote:

Mac sitt os har vært stabilt i ALLE ÅR.

HÆ?

Har aldri hatt så mye problemer som da jeg kjørte mac. Det krasja hele tiden. Ikke hadde det skikkelig multitaskin heller (noe MS har hatt siden NT3.51 fra tidlig på 90-tallet). Preemtive multitasking kom først med OSX.

Har dessverre ikke fått testa OSX, men hører det er bra. Tror dessverre ikke det kommer til å ta av no særlig før Apple porter det til x86 platformen.

Mja, hvor lenge kjørte du Mac? Det er forresten korrekt det med preemtiv multitasking

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 15:07, borre skrev:

Vi har forstått at du ELSKER Mac - så la det være med det.

Dessuten er det litt merkelig at du kommer med personlige angrep.

Trodde du va litt mer fokusert på "seriøse" diskusjoner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...