j-- Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Heisann Jeg vet om en del flash-filmer der ute på nettet som jeg gjerne skulle hatt rippet til .AVI for å kunne se de når pcen min ikke har nett osv... Hvilket program kan jeg bruke for å gjøre det? PS: Dette er ikke filer som skal sprees på nettet, det er bare til privat bruk, så jeg tror det er helt lov Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dersom du sjekker ut kildekoden på nettstedet Flash-filmen ligger, finner du ut filmens plassering, og kan da lagre flash-filen direkte til disk. Det må vel være mye enklere og, det er vel bedre å ha dem i Flash-format kontra avi, med tanke på skalering og lignende? Ser ikke i noen i veien for at dette skulle være lov, men du kan jo alltids sjekke om det finnes en ©-notis på nettstedet, for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Skal du rippe flash til videoformat må du nesten bruke et program som filmer det som skjer på skjermen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Fraps eller lignende, da? jeg klarte å finne source-fila, men jeg fåpr bare error med IE, og firefox har ikke muligheten til å laste ned fila.. her er fila Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Den siden nekter deg å hotlinke. Kopier flashfila som ligger i cache-en istedet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Den siden nekter deg å hotlinke.Kopier flashfila som ligger i cache-en istedet. ligger den i tmp-mappa mi elns? Finner ingen swf-filer der som er store nok til å tilsvare den fila \Local Settings\Temporary Internet Files <- der den skal ligge? Lenke til kommentar
erikos Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ett snedig lite prog http://www.pipisoft.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå