magfa Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei , har outlook express på maskinen nå , men får ikke importert noen gamle eposter som jeg har lagra fra tidligere innsalsjoner så tenkte jeg skulle legge inn outlook.. er den bra iforhold til expressen? og om jeg innstalerer outlook mens jeg har express instalert vil eposten forsvinne da? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Outlook eller Outlook express? Spør du meg, ingen av delene. Men mailene dine blir ikke slettet nei. Mulig du må eksportere far outlook express og imortere de til Outlook. Endret 8. januar 2005 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
magfa Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Takker, men er det noen som har brukt begge som har noen meninger om hvem som er best? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sorry, glemte å svare på det. Forskjellen er at Outlook har kalender, mulighet for synkronisering osv. i tillegg. Skal du kun bruke det til å lese og skrive e-post, er nok express like greit. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Takker, men er det noen som har brukt begge som har noen meninger om hvem som er best? Mozilla Thunderbird er best. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Outlook Express er utelukket, det er elendig i forhold til andre e-postprogrammer. Jeg bruker Outlook 2003, noe jeg synes fungerer bedre enn Thunderbird, selv om jeg er fan av Mozilla. Du dreger vel bare e-postene inn i Outlook? Når jeg tar backup dreger jeg elementene inn og ut, og vips. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 takker , får prøve outlook03 da Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er et kjempebra program! Masse ny funksjonalitet. Integrert spamkontroller. "Dette er spam" kan du klikke så hører du aldri mer fra [email protected] og resten av gjengen borti statene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå