Mala Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hei eg har ett lite prosjekt til mandag eg må fullføre i helgen. Ynskyld om eg tråkker hardt i salten her nå, men har noen en lett fortåelig guide til Paint shop? Tenke eg skulle lage noen litt bra overskrifter og knappen slik at siden for en litt grei loook, ikkje bare slike vanlge font knapper etc. Er heilt blank på paint shop og ma ha det inn med ett par T-skjeier Tusen takk for evt hjelp/Linker ##Emnefeltet er endret til noe litt mer beskrivende av moderator. Som oftest vil en fullverdig setning være mye mer beskrivende enn tre stikkord - enden## Endret 8. januar 2005 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kanskje det hjelper å poste i Programmer-kategorien, istedet for Programmering.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Ja der ser man, tråkket i salaten Men eg tenke i sammenjenge med WEB design da eg postet, men ser at det kansje epasser seg beste der du presiserte Men fant en del Guider på en side i en tilfeldig post lenger nede Endret 8. januar 2005 av Mala Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Flyttes til Visuell kreativitet. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Eg forklarer korleis ein kan lage knappar her -> http://forum.akam.no/index.php?showtopic=306272 -- Men det er ikkje i Paint Shop Pro... -- Men kanskje du kan bruke Inkscape istaden? Du kan berre eksportere dei til vanlege PNG bilete eller noko... --- Når du har dei i vektor så er det mykje enklare å f.eks forandre farger eller gjere andre endringar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Eg forklarer korleis ein kan lage knappar her ->http://forum.akam.no/index.php?showtopic=306272 -- Men det er ikkje i Paint Shop Pro... -- Men kanskje du kan bruke Inkscape istaden? Du kan berre eksportere dei til vanlege PNG bilete eller noko... --- Når du har dei i vektor så er det mykje enklare å f.eks forandre farger eller gjere andre endringar. Tusen takk skal du ha! eg skal prøve nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå