Gå til innhold

Hvilken klasse passer best å teame med pala på PVP

Anbefalte innlegg

Jeg skal spille sammen med en venn som Alliance på en PVP server. Han skal spille Dwarf Paladin, mens jeg vet ikke hva jeg skal spille som. Har tenkt på Gnome Mage og Night Elf Rouge... Hva egner seg best på en PVP server? Paladin kan heale andre enn bare seg selv ja? Noen tips til hvilken klasse som passer sammen med Paladin på PVP server? :w00t:

Videoannonse
Annonse
Husk at Night Elf's starter på den andre øya da. :)

Kommer jeg til å ha problemer med å finne kameraten min om jeg spiller NE og han Dwarf da? Må vi dra langt for å møtes? :ermm:

Hvis du vet hvor du skal tar det deg ikke så lang tid, men du kommer nok til å dø noen ganger på veien hvis du er lav level.

Og, jeg ville valgt en DPS class til å teame med en pala

Kommer jeg til å ha problemer med å finne kameraten min om jeg spiller NE og han Dwarf da? Må vi dra langt for å møtes? :ermm:

Hvis du vet hvor du skal tar det deg ikke så lang tid, men du kommer nok til å dø noen ganger på veien hvis du er lav level.

Så det mest ideelle er mage, pga. dps (damage per second?), og fordi dwarf pala og gnome mage starter på samme sted? :dontgetit:

Så det mest ideelle er mage, pga. dps (damage per second?), og fordi dwarf pala og gnome mage starter på samme sted? :dontgetit:

Yepp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...