Bautastein Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvordan ser en pinglebolle ut? Jeg trenger en ny avatar. I min gamle ser dere min tolkning av en pinglebolle. Den er kjøpt på ikea. Uttrykket tror jeg er hentet fra pondus. Jokke passer til beskrivelsen. Jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 haha ingen svar. Det er fan meg greit. Fant et nytt bilde av en pinglebolle: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Google-søk på "pinglebolle" ga kun treff til dette forumet faktisk. Du er unik. :---P Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Å vitsen med denne posten var ? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Å få hjelp til å finne ny avatar din sopp. Dessuten har jeg lurt på hvordan andre ser for seg en pinglebolle. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Å få hjelp til å finne ny avatar din sopp. Dessuten har jeg lurt på hvordan andre ser for seg en pinglebolle. Hehe, bra svar ..men..en pinglebolle ? Har aldri hørt det ordet før. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ihvertfall 2 små pingler i en bolle Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 modde på et lokk der.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 modde på et lokk der.. ..og man har Bonsaikittens! Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 eller han kid'n fra bad santa er jo et bra eksempel på en pinglebolle! fant ikke så bra bilder da.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Den katta var en genial pinglebolle. Sjøløven også, forsåvidt. Skal gjøre om snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå